Meer dan een Clientvolgsysteem in het Sociaal Domein
Hoe kan ik meer mensen helpen?
Met meer dan 2 miljoen Nederlanders in het sociaal domein is het nog zacht uitgedrukt dat je als hulpverlener, sociaal werker of coach in een uitdagende markt werkzaam bent. Elke dag kom je uren te kort.
In plaats van te doen wat je het liefste doet - mensen helpen - ben je vaak verstrikt in een web van administratie, het zoeken naar informatie en versnipperde communicatie.
Je voelt de druk en je vraagt je af: Hoe kan ik meer mensen helpen zonder de kwaliteit van mijn werk te verliezen?
Het is tijd om die vraag te beantwoorden
Het antwoord is simpel: Tingit.
Tingit werd in 2015 door 42 B.V. ontwikkeld vanuit de schuldhulpverlening en sociale werkplaats en is op dat succes uitgegroeid tot het enige Communicatieplatform in het Sociaal Domein waarmee je 10 keer méér mensen kan helpen. Zonder in te boeten op de kwaliteit van de hulpverlening.
Of je nu mensen helpt vanuit Wmo, Participatiewet, Schuldhulpverlening, Wajong, Jeugdwet, Wgs of de Nieuwe Wet inburgering. Tingit is er voor elke hulpverlener, sociaal werker en coach in het sociaal domein.
- Alle informatie is terug te vinden op één plek
- Verbindt mensen met elkaar in een veilige omgeving
- Zorgt dat je 10 keer meer mensen kan helpen in dezelfde tijd
Zo kan je elke dag de aandacht geven aan waar het echt om gaat: de mensen.
Bewezen succes
Nu hoor ik je denken: Wat maakt Tingit dan zo anders dan die al die andere clientvolgsystemen?
Het antwoord is simpel: Tingit is gemaakt om mensen te helpen.
“Liever communiceren, dan administreren.”
Waar andere clientvolgsystemen vooral zijn gericht op registreren en rapporteren is Tingit ontwikkeld vanuit de kern van het werk als hulpverlener: signaleren en communiceren.
Daarom noemen wij Tingit een communicatieplatform in plaats van een cliëntvolgsysteem.
Zet de mens weer centraal
Als je werkt in het Sociaal Domein dan wil je mensen vooruithelpen. Bij Tingit begrijpen we dat. Daarom is Tingit ontwikkeld op 6 pijlers waarmee je laagdrempelig, stap voor stap, omhoog kunt bouwen.
- Communiceren – Mail, sms en Whatsapp maar dan veilig
- Signaleren – Automatische acties op basis van kenmerken
- Verzamelen – Haal informatie op door middel van formulieren
- Matchen - Koppel relevante informatie aan gebruikers
- Registreren - Alle informatie op 1 plaats
- Rapporteren - Eén druk op de knop je rapport
Bij veel organisaties is de eerste stap om ‘de Excel files’ de deur uit te krijgen. Zo kan je met Tingit al binnen 1 maand live zijn met al jouw dossiers en de juiste rapportages maken.
Help 10 keer méér mensen in het Sociaal Domein
Dat dit geen loze belofte is bewijzen de duizenden mensen die elke dag met Tingit geholpen worden. Organisaties zoals Budgetmaatjes, MOmenz en RMT Foodvalley hebben ervaren hoe hun werk veranderd is.
Niet alleen helpen zij elke dag 10 keer meer mensen dan voorheen. Ook het plezier in werk is weer terug. Want mensen écht vooruithelpen, dat is waar je het voor doet!
Zet nu zelf de eerste stap
Maak vandaag nog de beslissing om je tijd en energie 100% te richten op waar het echt om gaat: het helpen van meer mensen.
Vraag een demo aan en ontdek welke resultaten o.a. Budgetmaatjes, MOmenz en RMT Foodvalley hebben behaald.