HomeTingit platformMarktplaatsTingit voorOver onsContact

Cliëntvolg en activatiesyteem voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt

Meer weten over het Tingit lidmaatschap?

Informatiepakket aanvragen

Communiceer effectiever, efficiënter en verhoog je klanttevredenheid

Het Tingit-platform als cliëntvolgsysteem (cvs), of liever als cliënt activatiesysteem.

Combineer slim informatie van klanten uit systemen als de Suite, Dariuz en Civision om snel een compleet en toegankelijk klantprofiel te maken. Het Tingit-platform automatiseert op eenvoudige wijze de registratie van alle handelingen van de klant en van de mensen die met de klant werken. Handmatig registreren is vrijwel verleden tijd.

Samenwerken met collega’s uit verschillende teams samen met die ene klant is wel heel makkelijk, op basis van de klantprofielen. Data van alle handelingen, kenmerken en notities rondom de klant wordt centraal op het profiel opslagen en inzichtelijk gemaakt. Het rollen en rechtensysteem regelt wie toegang heeft.

Informeer klanten op basis profielkenmerken persoonlijk en op maat, via de app, push, sms of e-mail over vacatures, nieuws, tips, evenementen en afspraken. Zodat je sneller inzicht en overzicht hebt en met minder moeite, meer mensen op maat kunt bereiken.

Tingit cliënten 
communicatie platform

Met het Tingit platform krijg je op maat informatie aangereikt die jouw helpt om je situatie te verbeteren: werk te vinden, in contact met anderen te komen of bijvoorbeeld jezelf stapsgewijs te ontwikkelen. Zodat jij daardoor dagelijks meer kansen krijgt om mee te doen en mee te blijven doen in de maatschappij.

Meer over het Tingit platform

Cliëntvolg- activatiesysteem

Handmatig registreren, excel-overzichten en word-bestanden over klanten aan collega’s doorsturen is verleden tijd met het Tingit-platform. Door de digitale relatie die klanten met jouw organisatie…

Lees meer

Programma's

De interventies, aanpak of methodiek waarmee je mensen helpt om stapjes te zetten, digitaliseer je in het Tingit-platform met een programma. Een programma is een…

Lees meer

Vacatures

Vacatures wil je zo snel en aantrekkelijk mogelijk aan kunnen bieden. Deze kunnen daarom ingegeven worden met afbeeldingen en video’s. Notificaties van deze vacatures kunnen…

Lees meer

Nieuws

Met nieuwsberichten blijven deelnemers op de hoogte van de laatste actualiteiten en ontwikkelingen. Bijvoorbeeld over de organisatie, ontwikkelingen of regelingen binnen de gemeente of buurt…

Lees meer

Berichten

In het sociale domein gaat het erom mensen stapjes te helpen zetten. Stapjes uit de kwetsbare positie van werkeloosheid, schulden, eenzaamheid. Weten wie jouw cliënten…

Lees meer

Verhoog effectiviteit

Verhoog effectiviteit

Met Tingit kun je snel en simpel aan klanten gepersonaliseerde berichten via sms, email of push (app) sturen. Zo verlaag je de no-show op afspraken en verhoog je interesse voor vacatures en deelname aan bijeenkomsten. Voor maximale resultaten kun je YouTube-films, afbeeldingen en links aan deze berichten toevoegen. - Verlaag no-shows voor meetings & bijeenkomsten (tot 50%) - Verhoog interesse in vacatures & events (tot 25%) - Realiseer meer klantcontactverzoeken (tot 50%)

Verhoog efficiëntie

Verhoog efficiëntie

Maak meer tijd vrij voor klantcontact door, minder typewerk en de mogelijkheid om groepen klanten gepersonaliseerde berichten te sturen. Door het voor coaches en programma- en contentmanagers gemakkelijker te maken om met meer mensen te communiceren, kun je veel efficiënter werken. Tingit realiseert dit door: - Verspreide dossierinformatie in één dashboard te verzamelen - Caseload overzicht met directe interactie mogelijkheden - Standaard berichten in slimme sjabloons aan te bieden - Groepscommunicatie persoonlijk en op maat te maken

Verhoog klanttevredenheid

Verhoog klanttevredenheid

Vaker contact met meer klanten via coaches of vanuit de organisatie. Klanten die beter op de hoogte zijn van mogelijkheden die hen verder kunnen helpen. Allemaal factoren die leiden tot een verhoging van je klanttevredenheid. Onderzoek van de Universiteit Twente heeft aangetoond dat wanneer je het combineert met face-to-face contact, digitale aandacht ook als persoonlijk ervaren wordt. Uiteindelijk leidt deze combinatie tot een verhoging in klanttevredenheid doordat: - Klanten meer persoonlijk contact met coaches hebben - Klanten vaker informatie van- en over de organisatie ontvangen - Hierdoor ook beter op de hoogte zijn van kansen en middelen

Resultaten en ervaringen van onze pilot projecten

Laborijn

Als je frequenter relevant contact met mensen hebt, ben je beter in staat hen te bewegen. Dit geldt vanzelfsprekend ook voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Want ook interne- en gedetacheerde medewerkers hebben sterk de behoefte aan persoonlijke aandacht en om geïnformeerd te blijven.

Bekijk dit project
De samenwerking met 8ting en Tingit helpt ons in het maken van de slag naar digitalisering van onze dienstverlening. Door het gebruik van de Laborijn-app optimaliseren wij onze dienstverlening.
- Liselotte Ansems, projectleider Laborijn
85%

van de SW-medewerkers is digitaal bereikbaar

Meer weten over het Tingit lidmaatschap?

Informatiepakket aanvragen

Lidmaatschappen

Vraag nu geheel vrijblijvend een informatiepakket aan, met daarin de mogelijkheden voor lidmaatschap en een prijsopgave.

Proefversie

Community

Basis

Platform

Support

Toegang tot de online community en kennisbank
Uitnodigingen voor Tingit netwerk en kennis sessies
Maandelijkse nieuwsbrief met inzichten, cases en tips
Gebruiksrechten voor het Tingit platform
Toegang tot de Marktplaats voor ICT projecten
Inclusief Tingit platform hosting en support
Stemrecht in de Tingit ledenraad
Meebeslissen over nieuwe functionaliteiten binnen Tingit
Als eerste toegang tot nieuwe ontwikkelingen

Aanmeldprocedure

Via de aanmeldknop stuurt u een mail naar Tingit. Binnen enkele dagen krijgt u met een persoonlijke mail de stukken digitaal toegestuurd.

Informatiepakket aanvragen
© copyright 2020 · Tingit
E-mail onsPrivacy statement